De stand van zaken 1
De afgelopen week hebben de verschillende commissies van Avantri niet stil gezeten.
N.a.v. het ontvangen van een aantal offerten van verschillende aannemers, heeft zaterdag 15 oktober een overleg plaats gevonden in restaurant Belvédère. Bij dit overleg waren leden van de technische- en financiële commissie en het bestuur aanwezig.
Tijdens dit overleg zijn de offerten doorgenomen. Vanuit de drie geledingen die aanwezig waren, waren er diverse aanvullende vragen op de offerten. Deze vragen zijn inmiddels in kaart gebracht en zullen worden voorgelegd aan de aannemers om duidelijkheid te krijgen zodat er een completer beeld van het totale kostenplaatje komt.
Daarnaast zijn op maandag 17 oktober door twee afgevaardigden van Avantri gesprekken gevoerd met diverse gemeenteambtenaren. Doel van de gesprekken was de voortgang van de verschillende vergunningen, die voor de bouw zijn aangevraagd, door te spreken.
Vanuit Avantri zijde is te melden dat het goede en constructieve gesprekken waren waarin duidelijk werd dat er vooruitgang in de processen zit.
Kortom het regelen van het vele papierwerk gaat de goede kant op.
Zoeken
Website sponsors
Meer nieuws
-
18 februari 2025:
OpSchoondag Avantri -
23 december 2024:
Verslag tweede Avantrianen-avond -
12 december 2024:
Starterscursus januari 2025